Monday, July 5, 2010

NASI GORENG AYAM





Ada berberapa kali kawan2 aku ni suka makan kat Nasi Goreng Ayam tepi longkang dekat2 ngan area opis kami nih. Mula2 tu aku rasa cam kurang selera gak sebab lokasinya tepi jalan betul, dekat ngan longkang...tapi aku ikut jugak . Sampailah kali ke berapa ntah makan kat sana, baru lah aku dapat appreciate gak nasi goreng ayam tepi longkang ini.. Sebabnya :

  1. Nasinya banyak (sgt.. serious banyak)
  2. Harganya berpatutan (siap ngan air baru RM5.00-RM6.00)
  3. Ayam nya Best! Juicy..Ooo La La..
  4. Boleh mintak sos lebih
  5. Lokasinya strategik (dekat ngan opis..naik kereta la..kalo jln kaki..masak gak..)
  6. Ada TV
  7. Ada Air Kelapa Muda yg fresh
  8. Servisnya pun cepat
  9. Parking free
  10. Boleh mintak sup kaki ayam (ceker kata antu & G-man..tp aku selalu kasik diorang je ceker ni)
[ Air kelapa yang fresh ]

Hmmm... banyak gak alasan yg dapat aku pikirkan.. Jadi kalo berkunjung ke opis kami ni, mari la makan Nasi Goreng Ayam ini.


[ Ayam dan Nasi yang banyak berserta sup Ceker ]

[ Sab@Type R ni je suka order lain dari kami ]







- b u t t e r c u p -





"Art is wasted on people who have no souls"

No comments: