Monday, June 28, 2010

England Goblok?

photo source : www.fifa.com

Mlm semalam menyaksikan Englang dibelasah dgn rakusnya oleh German. 4-1. Semuanya dek kerana counter-attack German yang mmg bagus. Aku rasa pemain yg goblok semalam ialah :

1) Terry- Banyak sgt buat silap. Positioning pun out. Konsentrasi pun hilang camtu jer..

photo source : www.fifa.com

2) Rooney - Aku tgk dia mcm tak enjoy main utk England sepanjang Piala Dunia. Gameplay dia bosan..tak creative langsung...Mcmn Man U leh simpan lg dia ni? Tevez yg bagus camtu leh di jual...
photo source : www.fifa.com

3) Milner - Main nak senang jer...dpt bola terus nak cross... striker dah ler katik2 semua.. lain la kalu dah bubuh Crouch ker Heskey ker...

Kesimpulannya barisan pertahanan England semalam terlalu push-up dan lmbt nak closing down. Menyebabkan diorang tak larat nak lari kejar counter-attack German yg aku tgk main direct pass jer...rilek jer... Syabas buat German & fannya. nasib juga tak menyebelahi England bila gol Lampard tak dikira padahal kalau tgk video dah tentu masuk. Aku rasa dah tiba masanya FIFA guna pakai teknologi canggih yg ada sekarang ataupun buat cam EUFA yg letak seorang lagi refferee kat belakang gol.

photo source : www.fifa.com

Apa2pun, segala komen korang dan pandangan2 lain amat aku alu-alukan dlm post baru aku ni.

Buenos Dias, Amigos!
Viva el-Matador!

Materabak@Antuskudus

1 comment:

Princess Buttercup said...

Aku malas nak komen game bola ni, nanti orang kata aku 'poser', tapi walaumacam mana pun, aku rasa fantasy football next season ni kena ada rombakan besar dalam team aku..